MAC nailpolish

I got this nail color as a gift a few birthdays ago and I still love wearing it.  It’s a dark khaki color with a gold sheen to it.  LOVE LOVE LOVE the color and it compliments so many outfits and accessories!

Color: Frost-Earthly Harmony

image

Advertisements

Weekend Recap and Photodump of the Best Weekend of My Life!

If you follow me on Instagram (@estchang), you already know my big news… I’m ENGAGED!!!

This entire weekend has been such a whirlwind of surprises, friends, champagne, and great food.  Here’s the play-by-play that’s ingrained in my brain and life history foreverrrr…

Saturday Morning I woke up (8am) to find Markel furiously typing on his computer in the dark (kinda cweepy right).  I went back to bed and woke up at 9am and got ready to go hiking at Will Rogers park.  (Markel and I are trying to be more fit so we had decided to go earlier in the week.)

But some strange things went down…1) Markel showered before hiking 2) he wore a nice H&M shirt 3) he brought a backpack of water (which he never does) 4) he paid $12 for parking (which we would NEVERRR do)

Yet…I was still in the dark.  Obvi~ since I snapped photos of myself in the car window reflection (exhibit A)

image

When we get to Will Rogers, I started to jog (VERY SLOWLLLYY) up the mountain trails but Markel suggested we walk and take it easy (hm…that should have been a clue, but alas…I was still in the dark)

When we get towards the top, Markel takes out a t-shirt for us to wipe our sweat (also very unusual…).  The first time I gave in, the SECOND time he asked…it really should have been a red flag~~ but silly me…i declined and just kept on walking (and sweating).

(it was a PERFECT day out)

imageimage

 At the top of the Hill, there were Balloons, Roses, and a sign that read “will you marry me” in Korean.  SOOOOO SWEET.  Markel got down on one knee, said a few romantic/heart warming things, and proposed in Korean ❤  SOOOOO thoughtful.

image

After that…I kinda killed the romance because…1) I couldn’t get my other ring off on my ring finger (one that my mama bought me in 6th grade) 2) Markel’s friends popped out of the bushes to video tape and take pictures so I started to pose and laugh.  hahaha

image

HOW ADORABLE~~~

image

Pop Champagne!

image

The walk down~~ I’m sure people were wondering why we had roses, balloons and a giant sign ❤

image

And…I really thought this was the end of the festivities…But of course, SUUUPER romantic Markel has to come up with even more ways to make this day Bomb….

I met 3 girlfriends in ktown and they surprised me with Sangria!!  SOOO FREAKING SWEET ❤  My first celebration of the day (after the proposal)

image

 After some shopping, I got back home at 530pm and Markel made plans for us to celebrate at Rustic Canyon.  I LOVE that place so I was down to spend a romantic evening alone ❤

(oh…I also realized at the dinner that I hadn’t texted ANY of my friends and hadn’t actually told anyone besides my family and 3 girlfriends.  HAHA.  Yes…I was still in engagement shock.  I texted everyone at dinner and took some pictures of my ring.  My bad, friends!!!)

image

imageimage

  Sneaky Markel at it again…I thought the whole time he was answering congratulatory texts but he was REALLYY checking in on the biggest surprise of my entire life.  HAHA (after the proposal)

image

Markel and I met at Busby’s in July 2008 and the rest has been History!  After dinner he asked if I wanted to grab a drink there so we could end our night where we met.  I thought it was SOO romantic so of COURSE I said yes.  Little did I EVERRR expect the surprise I saw when I walked in…

image

All my friends were there!!!!!!!!!!!!  I was SOOOO shocked, I don’t think I’ve ever been so stunned!  HAHAHAHAHA

 image

imageimage

imageimage

 As if the surprises couldn’t get any bigger…Markel invited my two besties from SF to come down!!!!!!  One of whom was there when I first met Mike back in 2008.  It was incredibly magical ❤

image

This is the fireplace that Markel came over and talked to us.

image

image

4+ years ago, Markel asked us to play Foosball so we played again.  Mellie and I lost (again).  Boo.

image

 HAHAHA how awesome are these head cut outs??? HAHAHAHA

image

The Parrrrtyyyyyyy

image

imageimage

 imageimage

 imageimage

 imageimage

image

Sorry if I could take pictures with everyone!  I was definitely floating on a cloud of alcohol and adrenaline ❤

imageimage

  I’m sad cause my face is so dark…boo.  haha

image

Last pic of the Night ❤

image

BEST NIGHT AND DAY EVERRRRRRRRRRRRRRRR

The next morning, the SF ladies, Markel and I went to Overland Cafe for bottomless mimosas and breakfast ❤  Along with some good ole hanging out until they had to make the 7 hour trek back home.

image

imageimage

 imageimage

 My house is a flower garden now!  Smells SOOOO good.

imageimage

 Sunday Night, final celebration with champs and thai food ❤

image

Last champs of the night ❤  And about my 112th glass over the weekend.

image

Thank you so much to everyone who came out and celebrated!!  Special thanks to Ejo, Jen, Evan and Jon who helped make this day as magical as it was!!  I felt so blessed and loved to have been able to share and celebrate this next new chapter with ya’ll.

ANDDDD to my special SF lezzies who drove 17 hours in one weekend to celebrate SUCH a big day with Markel and Me.

XOXOXOXOXO  Love you guys!!!